Friday 29 June 2012

sayonara fwennn........ :)

assalamualaikum....


haiss,,,dah lama aku tak bercerita kat sini kan...maklumlah...sibukk jee mmanjang...*sibuk lah sgt kan?*sebenarnya lebih kpd malas..hahaha...ok sebenarnya kali ni ada something yang aku na story..tapi bukan pasal diri aku..tapi ntah knapa aku rasa happy bila dpt tahu benda ni.... :)haha..pelik tol kan??..macam mana nak mula ek..ummm..ok..firstly semalam aku pegi tuisyen mcm biasa dkat martin,pudu...acehh,,rajin kan-II?:P sepatutnya aku masuk 2 kelas ..tapi oleh sebab kelewatan aku selama beberapa minit aku tak sempat kelas pertama iaitu kelas kimia..so aku pun ambik keputusan untuk jalan-II sambil menikmati keindahan alam kat pudu tu...*indah apa tah..puihhh *haha..jln punya jln t'tba perut aku rsa lapar..yelah balik sekolah teruz pegi tuisyen ,,,ta sempat nak melahap...


so..aku dgn kawan aku ni pun pegi lah mencari rezeki kat KEPCI(kfc) ...then time aku tengah mengisi perut aku yg kosong~kosong~kosong..tuu kawan aku ad lah bagi tawu ada 2 awek ni mntak kaple dgan dy,,,and mntak pndapat aku...*aku na bg pndapat..humm..tak layak langsung,,,! * haha..tadi aku pegi sekolah..ada lah dia cerita dia dah nak kaple dgan pompuan tu..pompuan tu budak akaun,,,alah kelas sebelah jerh,,,haha..tak tawu napa aku plak yg happy terlebih dpt tawu dy dah nak kaple...(--")hope diorang btul-II kple nanti :)..mgkinkah ia mnjdi knyataan??tape kita look and see :P...


dalam keheppian aku tuh sebenarnya ad jugak perasaan sedih and takut..tapi sikit je lah...secubit garam jerh..:P takut apa????haisss korang neh ..bkn takut hantu lahh..!ceh tak takut konon padahal lu tengok cita hantu t'jerit-II bukan main....haha back to te story... cuma nanti bila dy dah berpunya msty aku neh kna sepak dgn dia jauh-II kan?? jauh mana aku tak tawu lah...mungkin 15 km kot ..hehe:')...yelah ..lu sblum neh 8 jam aku dok kacau hidop dy and mnyusahkan hidop dy..msty lpas ni tggal 2 jam ja boleh kcau hidop dy kann?:(....alooolooo..babak sadiss lah pulak..mcm lah aku tak buleh kacau hidop dy langsung..bengongg..haha...:P ...haiss aku kan kuat...!senyum siket :) ..                                                .....
apa yang pentingg???kebahagiaan.....!!hewwhewww~~



1 comment:

  1. ala ala......tu bru dlam prncngan...x sure agy.....jngn ar emo sngat........

    ReplyDelete