Monday 2 July 2012

apa nak buat nehh.......?????

assalamualaikum.....

hai...hai...hai...korang sihat??..hope korang sihat lah yeee...*aku jeh yg tak sihat* :'( ...sobb..sobb...aku neh bkn sakit teruk pun..demam jerh..haha..bukan demam EURO atau sebab itali kalah teruk semalam....yg tuu ta bg effect pun kat aku...ermmmm....sbenarnya entry aku kali neh bkn nak mengadu pasal aku tak sihat...no~no~no~yg tu mgadu kat PESBUKK cukup lah kann~ :P...

acctually...aku neh ada problem sikit....nama jerh sikit..tapi tetap momoningkan kepala eden yg somemangnyo poning....hummm ...problem neh sbenarnya bermula drpda aku sndiri...*tlg jgn salahkn aku yee*...ceritanya bermula sebegini.........dlm bln 4 yg lepas ak dah CLASH dgn si 'H' ......aku mmg syg sgt-II dkat si 'H' neh...tapi apakan daya ...di sebabkan jodoh tiada aku dgn dy dah pun bercerai berpisah....dlm masa yg sama aku dah mula suka akan kwn si 'H' neh...and di sebabkn aku dah try bnyak cara utk lpakan si 'H' neh tapi tak penah menjadik....soo aku pun amek risiko kputusan utk kahwin kaple dgn kwn si 'H' tuu...dgn impian harapan bila aku kaple dgn dy aku boleh lpakan si 'H'...

tapi.....sekarang baru aku sedar yang aku tetap tak boleh nak lupakan si 'H':'(...and aku jugak baru sedar yg aku neh zalim kejam dkat diri aku sendiri....mana tak nya....aku cuba paksa diri aku untk adakan prasaan syg dkat org tuu...tapi sbenarnya aku lgsung takda prasaan tuu utk diri dia...:'(...pernah terlintas dlm kotak fikiran aku utk mntak clash dgn dia...tapi........patut ke aku buat mcm tuu??...nmpak mcm zalim pulak....nt msty dy igt aku just nak MEMpermainkan dia...:( ....kalau nak teruskan rasa cam aku tak adil dgn diri aku sndiri pulak...herrrmmmmmm............

apa yg patut aku lakukan ekh??kan best kalau DORAEMON wujud....boleh suruh dy putarkan masa..kan-II??..haha...otak AUTA betul lah aku neh...!:P haisss..back to the story...aku rasa aku mmg patut utk clash dgn budak tuu...sbb relay kami masih baru agy....tapi...HOW?? and WHAT I SHOULD DO??..ade tak yg boleh bg some idea??...

1 comment:

  1. xsalah ingat kengan lama.. tapi hidup perlu diteruskan ! :)

    ReplyDelete