Thursday 14 June 2012

aku kena marah lagi....??!!!

assalamualaikum...

hummm...aku sebenarnya nak kongsi story plus luahkan perasaan...tapi bukan perasaan gembira..... :( ...aku tak paham dengan kawan aku yg sorang nih...uk..aku bagi lah nama kat dia...umm..nama pa eyh?? haaa...'si A' bkn nama sebenar...bagi tau nama sebenar nanti dia mengamuk lagi sekali pulak...haaa mati aku...!!budak kelas aku banyak yg kata 'si A' ni P****O sebab dia ni asyik kejar kwn aku yg lagi sorang iaitu 'si S'...tapi aku tetap kwn dengan dia...tak salah kan?? sebenarnya aku pun kadang-II rasa takut dengan dia...mahunya aku tak takut...kadang-II baik dgn aku..tp kadang-II marah gila-II kat aku siap jeling lagi..tapi paling tak tahan dia cubit aku..sakit kottt...!!..tapi..patut ke dia marah???besar sgt ke salah aku dekat dia???semalam masa kat sekolah lagi sekali dia buat perangai..dia marah aku lagi????!! arghhhh...! sabar jelah...!!nak tahu kenapa dia marah??..humm pasal aku dengan 'si S' tu lah...mula-II aku pun pelik kenapa dia marah-II aku...rupa-IInya dia terrrrrrrjumpa note payper dekat bawah meja yg dia duduk tu...yg membuatkan hati dia membara seperti api yang sedang membakar kertas tuuu sebab kat note payper hijau tuu ada contengan yg dihasilkan oleh 'si S' tapi nama aku ada sekali dengan nama 'si S' ...aku pun tak pernah tahu 'si S' conteng kertas tuu...lepas dia dapat payper note yg comel tuu maka...keluar lah ber'tubi-II pertanyaan seperti peluru..dah lah soalan dia kalah soalan SPM ....! tak terjawab aku....:(..nasib baik 'si S' tak pegi sekolah semalam...kalau tak lagi aginlah dia....


hari ni aku pergi sekolah dengan muka yg agak tidak happy...:(..masuk kelas tadi pun ta cakap sgt dengan 'si S'....mahu taknya kalau aku cakap kang ada pulak yg nak marah...tapi kesian dekat 'si S'...mungkin 'si S' perasan yg 'si A' marah aku..sebab dia selalu tanya "dia marah ke?" dekat aku...haha...esok aku tak tahu lah apa pulak yg nak jadik....harap-II 'si A' dah tak marah aku...hummm.. kenapa dia perlu marah smpai macam tuu kan??setahu aku 'si S' bukan HAK MILIK dia....aku dengan 'si S' tuu JUST FRIEND tak lebih...lagi punnn 'si S' tu lgsung tak ada hati dekat aku pun wlaupun sikittt pun lahhh...!! ...soo tak payah lah nak risau sgt 'si A' oiii....!!!**lepaskan geram....**

3 comments:

  1. alalaaa cutenyer.dye risau aka jeles kot..

    come visit n follow my blog ok

    http://myaleo.blogspot.com/2012/06/cabaran-bertunang.html

    ReplyDelete
  2. bersbar lah.. berdoa kepada ALLAH.

    jom singgah
    http://pemudattbc.blogspot.com/2012/06/kilauan-emas-vs-kilauan-usia.html

    ReplyDelete