Wednesday 6 June 2012

kebodohan yang membuat diri sendiri merana ... :'(

assalamualaikum .....

okey... hari ni aku ada hajat nak share cerita dengan korang :)....ni kisah kebodohan aku yang mengakibatkan diri aku sendiri dapat sakit ... haha..semalam aku pegi lepak dekat rumah kwn aku yg sorang nih...nak dijadikan cerita..dia tengah layan PESHBUKKK time 2...aku tengok dia punyalah kusyuk berPESHBUKKK...then tetiba kotak fikiran aku menghasilkan sesuatu idea yang agak bernas .... aku pun try lah buat apa yang otak aku dah plan...iaitu kacau kawan aku tuuu...**aku kalau tak kacau budak tu 1 hari boleh demam kot**soo...aku pun kacau lah dia.. mungkin dia nak balas dendam..hehe**macam cerita pembunuhan lah pulak**dia pun kacau aku balik dan kitorang mula berperang ... tengah-II berperang tetiba dengar bunyi yang agak kuat... semua pandang kearah aku macam aku da bunuh orang...haaa... nak tahu bunyi apa yang agak kuat tuuu???...bunyi kepala aku tehantuk dekat bucu tiang rumah dia....mak aihhhhh,,,,!! punya lah sakittttt ...........!!! asa nak nangis ja time tuu :'(...tapi disebabkan aku dekat rumah orang soooo...kena lah control kannn???:P ..aku terus terdiam lepas tuu...orang tanya apa-II dekat aku,aku cuma geleng dan angguk je... dah macam lagu AHLI FIKIR,,ape tajuk dia...alah..haaa... angguk-angguk geleng-geleng....petang tu lepas teman kawan aku ni pegi HERO aku terus balik rumah ...sampai kat rumah aku terus nangis...**terukkan perangai**mana taknya.... sakit gilerrrrrrrrrr kotttt....pening sgt-II ... :( ...kesan dari tuuu sampai sekarang ada lagi...pening ta habis lagi....
                                                     perasaan aku masa tuuuuu.....:'(

p/s : moral value dia,,,,jangan lah korang buat apa yang aku buat ekh.. aku takpa mmg suka sakittt....! haha

1 comment: