Friday 6 July 2012

make-up?????

assalamualaikum.....

hai kacak...hai cantik....buat apa tu??....sihat ke???...dah makan??...haha...jgn pelik bila aku tnya mcm tuu...bkn nak menyibuk dgn hidup korang....tapi....tapi...aku mmg nak menyibuk punn...heeeee...ekh...jgn lah marah eh kacak...cantik....??:(..nanti make-up u oll tuu luntur... tak teserlah pulak kan..haaa..jenuh mak jemah nak touch-up taww...*meremng bulu roma aku ckp mcm tuuu*

haisss...sudah-II jgn dok layan menatang ataih(atas) tu...:P umm...kali neh nak gosipcerita pasal apa ek??..haaa...toink.toink..*bunyi lagu cartoon dpt idea*nak crita pasai make-up....!!..ekh..sat-II hampa semua neh tau ka make-up tu menatang pa??..haa...tau takpa...hat yg tak tau balik rumah tnya mak/kakak/adek pompuan hangpa nohh...

tadi ada lah sorang kawan aku neh..dy neh spesis jantan lelaki...message aku..pas 2 tanya aku "awat pompuan shuka sgat berrrMAKE-UP-II..dah tu makup pulak tebal-II..tak panas ka??"...nah haihhh....aku hat pompuan neh pun tak terjawab....:P..bkn aku tak dak hormon pompuan...maksud aku..aku pun ta fhm knapa pompuan suka bermekup....munkin kami(kaum hawa)mmg dicptakan pandai berhias...berkenaan dgn makup neh aku bkn jenis yg ANTI-MAKEUP...tapi aku makeup tak da lah smpai pakai bedak 2 kilo,eyes line tebal-II,gincu merah like cili padi..bulu mata like burung merak...isn't me lah...aku just pkai bdak..tu pun hat carrie junior...pas 2 lipsbam..

bukan aku nak kutuk pompuan-II hat dok makeup tuuu...tk salah depa nak makeup..tuu pun satu kelebihan depa jugak kan??..:) ...lg pun llki kan suka pmpuan yg pandai berhias??...soo untung lah org yg pndy brmakeup...ramai yg kejar hangpa weayhhh......!! fuuuyooooo....*jelez-II*:( ...

pesanan dari penaja ---> makeup-II jugak...tp jga lah keselesaan org awam yg lain sama tau...beli bedak        
                                       tuu... tgok lah dulu yg sesuai dgn warna kulit okeh..??  :)))*sindiran..thank if ad yg   
                                        paham*

No comments:

Post a Comment